29 ianuarie 2009

Lingură de lemn

Astăzi am găsit într-un colț al curții această bucată de lemn de fag adusă de fratele meu de la cineva de la țară ca să aibă pentru grătare. Am subtilizat-o și am zis să mai încerc să fac o lingură.
cum sa faci o lingura de lemn
De la Bushcraft- lingura2
Am despicat lemnul cu toporul.

cum sa faci o lingura de lemn
De la Bushcraft- lingura2
Aici mi-am trasat o formă de lingură ca să mă pot ghida.
cum sa faci o lingura de lemn
De la Bushcraft- lingura2
După ce am scobit un pic cu cuțitul cu vârf curbat am început să cioplesc până la forma finală.
cum sa faci o lingura de lemn
De la Bushcraft- lingura2
cum sa faci o lingura de lemn
De la Bushcraft- lingura2

cum sa faci o lingura de lemn
De la Bushcraft- lingura2

cum sa faci o lingura de lemn
De la Bushcraft- lingura2

Arată ca făcută de un copil mic dar e ceva :-).
cum sa faci o lingura de lemn
De la Bushcraft- lingura2

Nu vă apucați să tăiați copaci tineri sau verzi doar ca să vă faceți plăcerea. Căutați lemn uscat. Dacă tăiați, nu tăiați tot copacul. Tăiați doar o creangă. Salcia este un lemn bun pentru că se reface repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va folositi porecla sau numele real pentru postarea comentariilor si NU nume de firme sau anonim. Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.