12 decembrie 2009

Proba honey stove.

In sfarsit am reusit sa mai ies si eu din casa. Exact in prima zi cu ninsoare in Bucuresti. Nu a fost cine stie ce ninsoare dar mi-a placut.

M-am plimbat ca de obicei prin padurea Baneasa. De data asta am mers pe undeva prin spatele poligonului de langa gradina zoologica.

Am luat si sobita cea noua cu mine. A fost pentru prima data cand am folosit-o. Printre gunoaiele din padure am gasit si niste folie de aluminiu din aceea groasa pentru gatit in ea. Am folosit-o ca sa pun sobita pe ea ca sa nu ard lemnul de dedesubt.



Cand este demontata pare fragila dar o data montata este foarte solida. Mi-a luat vreo 20 de minute sa stabilizez focul. Adica sa se intretina singur fara sa suflu. Se putea si mai bine dar m-am cacait prea mult cu betisoare prea subtiri care ardeau foarte repede. Si ca de obicei nu mi-am facut un stoc mai mare de betisoare :). Dar dupa aceea am folosit lemne de grosimea degetului mare care ardeau mai mult.

Mi-am facut o supa si o cafea. Bune! :)

Dupa aceea stanga-nprejur spre casa.

P.S.
Am gasit si excremente de Caprior (Capreolus capreolus sau Roe Deer in engleza).


From 2009_12_12
Excrementele de caprior au 10-14mm lungime si 7-10mm latime.
Forma "maslinei" este rotunjita la un capat si tuguiata la celalat.
Cand se gaseste cate o "maslina" singura inseamna ca defecarea s-a produs in mers. Altfel se gasesc gramezi.

2 comentarii:

  1. salut. imi permiti sa iti dau un sfat ? in legatura cu "lovirea" amnarului (stiu ca nu se loveste, dar nu imi vine acel cuvant la ora asta).
    http://yfrog.com/jbamnarj
    tu lovesti ca in fig A. din propria experienta am aflat ca e mai eficient si ai mai mult control daca utilizezi metoda B. sper sa iti fie de folos :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am inteles ce zici. Sa "tai" amnarul :). Am incercat mai demult si gasesc cam grea tehnica.
    Mersi :)

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa va folositi porecla sau numele real pentru postarea comentariilor si NU nume de firme sau anonim. Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.