2 septembrie 2011

Canoe - o carte foarte utilă

Astăzi când bântuiam pe barcaholic.ro am găsit o postare despre o carte tradusă în limba română. Așa că am fugit rapid la Librăria Eminescu unde văzusem că vând cărți din colecția "Poți face și singur". Am găsit-o cu greu pitită sub alte cărți. Încă nu am citit-o. Mă aștept să găsesc greșeli de traducere dar nu e roman ca să îmi pese prea mult.
Indiferent cât de prost e scrisă (dacă e) vine cu 8 planuri (doua pe coala) la scara de canoe și vă explică pentru ce e buna fiecare. Și costă vreo 40 lei (30 si nu mai stiu cat).
Deci dacă mai e vre-un nebun ca mine pe acolo, săriți pe ea :).
Alex
P.S.
Deși numele zice "Bărci...", este vorba despre canoe. Ca fapt divers , între planuri este și modelul pe care îl avea Dick Proenneke (dacă ați văzut filmul pe blogul lui Ciprian Muntean).
P.P.S.
În link-ul urmator este specificat autorul acestei cărți. Deci e de bine.
http://www.canoe-suwannee.com/cedar_strip_canoe.htm
P.P.P.S.
Am comandat azi din Hornbach 100 de fâșii de 5mm*20mm*2000mm la 4 lei bucata. Lemnul e uscat și fără noduri. O să am nevoie de încă pe atâtea dar le comand pe alea mai peste 1-2 luni. Mâine mă duc să cumpăr lemn pentru acoperitoarea sub care voi lucra.
După calculele mele doar materialele pentru canoe o să mă ducă pe la 2000 lei împărțiți pe mai multe luni ceea ce e bine. O canoe din asta gata făcuta costă de la 4000 lei la noi (am găsit pe okazii.ro o canoe din stejar la vânzare).

2 comentarii:

  1. Nu sunt pasionat de barci (canoe sau altceva ce pluteste)... insa cred ca va fi un proiect misto de tot. Daca ai fi fost mai aproape mi-ar fi placut sa te ajut... ca daca-i vorba de mestereala nu conteaza contextul :)

    Cei de la Hornbach au fasii de lemn gata taiate sau ti le taie la comanda?

    RăspundețiȘtergere

Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.