13 septembrie 2011

Update - Copertina pentru canoe

Săptămâna trecută am fost la mare într-un binemeritat concediu. Am venit vineri. Când eram la mare m-au sunat de la Hornbach că mi-au venit stinghiile. Erau programate să vină la sfârşitul lunii. O bulină albă pentru Hornbach. Sâmbătă dimineaţă m-am dus să le iau.


Tot cât am fost în concediu a venit şi cartea comandată pe Ebay.


Am mai dat o fugă până pe Chitila ca să mai iau nişte lemn după care m-am pus pe construit copertina. Având în vedere că nu am avut o suprafaţă dreaptă nu am făcut un plan înainte. Având studii avansate în ochiometrică am mers pe instinct. Am folosit ca egiptenii un poloboc cu apă :). Evident o variantă adusă la zi :)).



Şi dăi şi luptă, şi luptă şi dăi mon cher. M-a ajutat foarte mult si Cristina care îmi mai ţinea de grinzi şi m-a ajutat cu polobocul. Grinzile le-am pus pe nişte dale de beton (din alea pentru pavaje) ca să nu stea in apă când plouă.


 Sâmbătă Duminică seara era în stadiul ăsta.
 Luni am mai pus întărituri pe ici pe colo ca să nu mai bâţâie şi am cumpărat nişte OSB de 10mm şi o rolă de membrană bituminoasă. Azi am montat OSB-ul. Mai puţin o placă care trebuie bibilită ca să intre într-un colţ. Mai am nevoie sa cumpăr 3 plăci ca sa termin acoperişul după care am sa pun membrană bituminoasă.


Şi gata pe luna asta că am păpat toate economiile pe care le ţineam pentru un telefon mai cu şchepsis :). Alex

4 comentarii:

  1. e frumos ce ai facut tu acolo ! Boloboc e chestia aia ! Poloboc e cum stim noi ca se spune la butoi prin partile noastre ....

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Ambele variante sunt corecte. Am verificat in DEX inainte :).

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau detali cu privirela hand drill.constructie material tehnica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut.
      Cauta si tu pe net. Nu am facut pentru ca e foarte greu si nu cred ca-mi iese. E aceeasi procedura ca la bow drill doar ca e cu palmele.

      Vezi ca postezi unde nu trebuie. Postarea asta se numeste "copertina pentru canoe...

      Ștergere

Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.