30 decembrie 2011

Canoe - ultimul update pe 2011

Acum o lună m-am oprit din cauza lipsei condiţiilor de lucru (am nevoie de temperatura peste 15 grade Celsius). Mai am de pus fibra pe interior şi de montat copastiile (gunwales în engleză) şi înca nişte elemente structurale din lemn dar nu ştiu denumirea în română. La final vin date câteva straturi de lac anti UV. Ne-având un atelier pot relua lucrarea de-abia în luna aprilie.

Din păcate nu am condiţii sa fotografiez canoea în întregime.



Să ne auzim în noul an cu bine! La Multi Ani!

Alex.

2 comentarii:

  1. si eu visez sa imi construiesc o astfel de canoe!
    e superba bravo!
    din ce lemn ai facut-o?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu exact ce e. E molid sau pin. E luat de la Hornbach. Nici ei nu au stiut ce sa-mi spuna.

    RăspundețiȘtergere

Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.