4 decembrie 2011

Lanternă VARTA

Azi m-a sunat Bogdan ca să mă întrebe dacă poate să treacă pe la mine ca să-l ajut cu ceva. Am zis da fără să cer detalii. După ce a ajuns mi-a zis că vrea sa facă review la o lanternă VARTA. Mai multe detalii pe bushcraft.ro.

Treaba e că m-a buşit râsul şi mi-au venit numai idei tâmpite în cap. Idei pe care le-am şi pus în practică. Adică ce face omu cu o lanternă în ziua de azi? Luminează? Prea banal. Asta e pentru copii.



Update.
M-a sunat Bogdan ca să îmi spună că nu am reuşit sa distrugem lanterna. S-a slăbit doar un contact din cauza şocurilor.

Deci e ţeapănă :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog sa va folositi porecla sau numele real pentru postarea comentariilor si NU nume de firme sau anonim. Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.