13 ianuarie 2012

Lars Monsen în Canada

 Zilele trecute mi-a dat Micul meșter un link către un documentar de vreo doua ore și ceva dacă nu chiar trei. Din păcate link-ul ducea către ducumentarul făra traducere (fiind într-o limba nordica) așa că nu puteam să pun pe blog. Am găsit și pe bushcraft.ro link către o variantă cu subtitrare în engleză dar este spartă in mai multe parți.

Am căutat pe net să văd ce e cu nenea ăsta și am aflat ca este un aventurier și jurnalist norvegian, renumit pentru expedițiile sale în special pentru cea în care  a parcurs partea de nord a Canadei si Alaska. Expediția a durat 2 ani și 7 luni și a făcut-o singur.

Seria cu subtitrare în engleză o găsiţi aici.

Pentru masochişti varianta integrală dar fară subtitrare :). Luați-vă concediu, faceți aprovizionările, trimiteți copiii la joacă că urmează 2 ore si 50 de minute de documentar :).

4 comentarii:

  1. Ii tare meseriasul. Mi-o placut cum incarca lucruri pe catei. Si cit de tare s-au atasatcateii de el. E drept ca in 2 ani si ceva au avut si timp...

    RăspundețiȘtergere
  2. ...pe asta o stiati?
    http://www.youtube.com/watch?v=WfRovJ1KcCg&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  3. Normal :)). E plin youtube-ul cu ea. Au facut si cativa baieti de-ai nostri.

    RăspundețiȘtergere
  4. No ma...si ce mandru eram ca am descoperit si eu ceva interesant si util!
    Poate data viitoare.

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa va folositi porecla sau numele real pentru postarea comentariilor si NU nume de firme sau anonim. Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.