3 ianuarie 2012

Prima plimbare din 2012

Azi am fost la Snagov cu Luca și cu stăpâna lui. A fost foarte frumos. Ne-am plimbat după care am poposit pe malul lacului unde am luat prânzul și am făcut o cafea.

Am vrut să testez și noua cameră video. Este diferită de camerele clasice în sensul că nu are zoom așa că trebuie să mă prind cum am să o folosesc în viitor. Partea bună este că nu mă mai doare capul cu vremea fiind impermeabilă. Ca efect secundar sunetul înregistrat este de o calitate foarte slabă.

Un comentariu:

Va rog sa va folositi porecla sau numele real pentru postarea comentariilor si NU nume de firme sau anonim. Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.