31 martie 2012

Canoe - continuare

Hai să vă mai zic de canoe. Am reluat lucrul la ea cam de o săptămâna.

Am pus fibra pe interior lucru care a fost foarte neplăcut mai ales că l-am făcut singur. Azi am început montajul copastiilor. Nu am mai făcut poze când am pus fibra pentru că eram plin de rășină.


Copastiile le-am făcut din lemn de molid. Am găsit tot la Hornbach șipci de 3 metri pe care le-am îmbinat cap la cap.










Am fixat cu epoxi și cu holșuruburi din inox.




Și muuuuule cleme :).





 Pe la jumătatea lunii mai sper să fiu cu ea pe apă. Vedem cum decurge montajul și lăcuirea.

-----------------------------------------------------------------------
[update 02.04.2012]
Am mai făcut câte ceva.





Triunghiurile astea sunt punțile. Le finisez când se întărește epoxiul.



-----------------------------------------------------------------------
[update 03.04.2012]




Alex.

12 comentarii:

  1. Ma bucur ca te-ai apucat iarasi de treaba, abia astept sa vad niste poze cu ea pe apa si bineiteles si ceva impresii.
    Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poţi să îmi spui cât te-a costat proiectul până acum şi cam cât estimezi că va fi totalul? Mă interesează foarte mult proiectul.

    Mersi anticipat şi spor la treabă! Abia aştept să o văd la apă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut
      Am ajuns pe la 3000 lei si o sa mai cheltuiesc cam 100-200 maximum. Din proiect 380 lei au fost doar planurile. Eu nu sunt descurcaret sa gasesc materiale ieftine. Daca te descurci sa gasesti lemn uscat ieftin te-ai scos. Nu am pus in calcul si sculele cumparate. Daca as mai face o canoe pretul ar scade cu vreo 1000 lei pentru ca am deja planurile si masa de lucru.
      Pretul pare mare dar o canoe de genul acesta incepe ca pret de la 1500 euro. O canoe doar din fibra de sticla care se apropie ca design cu a mea costa 3500-4000 lei la noi (vezi modelul Apache de la canoe.ro).
      Parte buna cu proiectul e ca nu scoti toti banii o data. Poti sa te intinzi pe vreo doi ani. Numai sa ai un atelier calumea. Faptul ca am lucrat afara si-a spus cuvantul pe alocuri.

      Bafta!

      Ștergere
  3. Salut sunt Claudiu (geo)

    Ma bucur ca ai reusit sa continui proiectul.
    (am trimis si un mail pe storm781...dar nu am primit raspuns) .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut. Mailul acela il verific foarte rar. Si cand il verific nu raspund mereu.

      Ștergere
  4. Oricum e un semn bun :-)
    Succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut Alex. Imi poti spune ce rasina ai folosit pentru lemn? Mi am facut o terasa din lemn de stejar si ma gandeam ca dupa baitz sa ii dau o pelicula de rasina pentru rezistenta in timp. M ar interesa pretul di de unde ai luat o. Multumesc. Horatiu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Epoxi de la polidys.ro. E sensibil la UV. 350 lei 4 kg.

      Ștergere
  6. Salut Alex. Imi ooti spne ce rasina epoxilica ai folosit, de unde ai lust o si cat a costat? As vrea sa dau pe o terasa din lemn de stejar dupa baituire pentru a ma asigura ca va rezista in timp. Multumesc, Horatiu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa va folositi porecla sau numele real pentru postarea comentariilor si NU nume de firme sau anonim. Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.