11 noiembrie 2013

MRE (Meal ready to eat) de la Hotpack.ro

Salut

A înviat un pic mortul :-). În primăvară pe când bântuiam cu canoea am primit de la un prieten un pachet de mâncare cu auto-încălzire (sau MRE pentru cunoscători - Meal Ready to Eat) pentru excursii și m-a rugat să-mi dau cu părerea fără nici o obligație. Ei bine, mai e un pic și se termină anul și de-abia acum am reușit să ies la pădure și să stau un pic la aer cu cățelul.

Pachetul primit conținea o mâncare de pui numită Chicken Casserole. Mâncare suculentă cu pui, cartofi, morcovi, mazăre și ceapă. Greutatea este de 300gr. Nu trebuie alte surese de căldură pentru a-l încălzii. Totul este în pachet. Încălzirea se bazează pe o reacție termică dintre apă și niște substanțe (mai multe detalii puteți citii pe hotpack.ro).


Procesul de încălzire este foarte simplu. De calitatea mâncării nu am ce să zic. Era foarte gustoasă și dădea impresia de proaspăt. Nu am simțit nici un gust care să mi se pară ciudat sau suspect.

Nu sunt plătit să fac reclamă și nici nu am vre-un beneficiu ascuns din treaba asta :-). Am fost rugat doar să-mi dau o părere.

Ce pot spune mai "negativ" este că pentru persoane mai solide ca mine poate părea cam puțin o porție dacă vrem să mâncăm pe săturate. Porția este suficientă pentru a te menține în formă. Eventual combinat cu un ceai și niște biscuiți și te poți declara plin. Asta e din punctul de vedere al unui mâncăcios :).

De asemenea prețul raportat la salariile din România nu-l face accesibil unei plaje mari de oameni. Un pachet costa 30 lei în clipa când scriu asta. Din ce am văzut și la alte firme, prețurile acestor tipuri de produse se învârtesc în jurul a 30 lei.

Recomand pachetul celor care fac drumeții lungi unde greutatea și timpul sunt foarte importante, iar gătitul nu este o opțiune sau ca rații de urgență în orice fel de excursie. Un pachet are perioada de valabilitate 4-5 ani. Eu l-am primit la începutul anului și expiră în ianuarie 2016.

Vă las cu filmulețul. Nu știu când ne mai auzim...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.