24 noiembrie 2010

War club

[ultima actualizare: 11.01.2011]
how to make a war club

Acum cateva luni cand am fost la Paltinu cu cativa baieti de pe bushcraft.me, Mad Wolf a vrut sa caute niste lemn pentru un war club. Desi nu ma pasioneaza subiectul am zis sa caut si eu o bucata de lemn ca sa incerc sa fac si eu ceva. Asa de dragul cioplitului. Am zis ca daca iese ceva cat de cat acceptabil, am sa pun ciomagul pe perete ca decoratiune.
Deci nu ma astept sa trezeasca mare interes postarea asta. Am zis sa fie acolo pe blog ca sa recuperez pentru perioadele de pauza.


Am gasit atunci o bucata de lemn care a stat cateva luni la uscat. Acum vre-o doua saptamani am inceput sa umblu la ea. Mi-a cam iesit bata de baseball dar indoita la capat :). Nu pot sa zic ca mor de placere cand ma uit la ea.
how to make a war club
how to make a war club
Am lucrat doar din cutit (incapatanare).
how to make a war club

Si am ajuns in stadiul de mai jos. Am inceput sa fac desene pe ea ca mi se pare prea goala bata.
Am decorat cu simboluri indiene gasite pe net.
how to make a war club
how to make a war club
how to make a war club
La maner am tras niste dungi cum mi-a trecut mie prin cap.
how to make a war club

[25.11.2010]
O parte din pirogravura.
how to make a war club
how to make a war club
Aici lemnul are o pata de care nu am putut scapa. Ar fi trebuit sa-l subtiez prea mult.
how to make a war club
Manerul.
how to make a war club
how to make a war club

[02.12.2010]
Am mai facut cateva simboluri, le-am pirogravat si am imbracat manerul in piele cu niste piele primita de la Adrian25 de pe forum. Din cauza ca vreau sa termin mai repede cu bata am dat cu bait la final asa de ochii soacrei. In mod normal trebuia baituita toata bata si la urma dat cu ulei de in.
how to make a war club

how to make a war club

[11.01.2011]
Am facut rost de niste pene de fazan de la fratimiu care a primit un fazan de la cineva. Asa ca am putut sa termin bata.
how to make a war club
how to make a war club


Ca idee, ce am facut eu nu prea seamana cu un war club :)). Titlul ar fi trebuit mai degraba sa se cheme "Maciuca" sau "Bata" :).

Link-uri despre war club-uri:
http://bushcraft.me/2010/11/warclub-%E2%80%93-bastonul-de-lupta-al-nativilor-americani/
http://www.american-indian-art.com/Warclubs.html
http://therionarms.com/reenact/therionarms_c1267.html

3 comentarii:

  1. Mie-mi place, arata bine :) Asteptam finalul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Faina treaba. Acolo pe la jumatate se pot pune niste pene albe sau cu dungi, ceva margele si capata alt aspect. Daca mai bagi pe maner o bucata de piele, gata, ai un obiect decorativ meserias.
    Faina treaba.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm... bune idei! Nu-mi trecusera prin cap. Penele sunt o problema. Cred ca am sa alerg niste porumbei prin curte.

    Mersi! :D

    RăspundețiȘtergere

Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.