7 mai 2009

Încă o lingură din mesteacăn

Având materie primă multă trebuie să o consum până nu se usucă lemnul :)
De la 2009_05_07
De la 2009_05_07
De la 2009_05_07
Nu am finisat-o. Am să o las așa câteva săptămâni într-o pungă de hârtie (cică ar încetini procesul de uscare) ca să se usuce încet. Dacă nu va avea crăpături o voi finisa și voi edita acest post. În mod normal ar trebui să o fierb cu sare ca să încetinesc procesul de uscare dar mi-e lene :) Cănița Kuksa de acum câteva zile deja are o crăpătura pentru că în necunoștință de cauză am lăsat-o la uscat în aer liber.

2 comentarii:

  1. Nu-i rau... M-as apuca si eu de cioplit dar pana o sa fac rost de cutite speciale o sa acumulez ceva experienta datorita tie. Eu sunt student la IL si dak vrei pot sa-ti trimit ceva cursuri interesante. Dak vrei sa cunosti lemnul mai in detaliu. Tine-o tot asa!!!

    Vlad din Brasov

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu prea imi place cum a iesit... Multumesc dar nu am rabdare sa citesc cursuri :) Prefer sa citesc chestii scurte care contin esenta :)

    RăspundețiȘtergere

Va rog sa va folositi porecla sau numele real pentru postarea comentariilor si NU nume de firme sau anonim. Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.