25 mai 2009

O noapte pe litoral (Olimp)

In weekend am fost cu niste amici pe litoral la Olimp. Ei aveau treaba cu un concurs in comuna 23 August, iar eu vroiam sa fac pe Rambo pe plaja. Din pacate socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ. Intentionam sa stau la camping Olimp. Ei bine nu mai exista de foarte multi ani. Totul este in paragina. Era un paznic brunet care s-a oferit sa ma lase sa stau inauntru, dar lanturile de la gat si sclipirea din coltul ochilui m-au facut sa refuz de teama sa nu ma trezesc dimineata imbracat doar in ciorapi.

Am cautat un loc pe plaja. Din pacate nu am gasit. Poate daca m-as fi departat cam 1km spre 23 August as fi gasit dar vroiam sa am masina aprope fiind pe teren necunoscut si nestiind la ce sa ma astept din partea oamenilor din zona. Asa ca am gasit un luminis undeva pe marginea unui drum care cobora spre plaja. Avea si o vatra de foc lasata de cineva.

Am stat acolo doar o noapte pentru ca am avut o senzatie ca stau ca un boschetar in tufe din cauza amplasamentului. A doua noapte am stat la unul din prieteni in camera.

Oricum a fost o experienta interesanta.

4 comentarii:

  1. Am crezut ca ai renuntat sa mai scrii :) Ma bucur sa vad ca nu ai parasit acest blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum ca a venit caldura am sa scriu mai rar pentru ca incep sa ies si eu din casa. Plus ca am ramas fara inspiratie :). Oricum nu abandonez blogul dar scriu mai rar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nais. Imi place cum te-ai filmat singur. Asa, a la Les Stround. :D
    Si da, n-ar fi tocmai indicat sa renunti, ca mai ai ceva cititori p'aici. A, si foarte misto si hamacul respectiv. Imi poti da ceva detalii despre el ? Toate bune.

    m00thman

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu a zis nimeni ca renunta :) Acum vin concediile si mai ies din casa. Pana acum am studiat teorie. Acum bag un pic de practica :)

    Hamacul e cumparat de pe internet de la www.ddhammoks.com. Este primul model. Ai nevoie de PayPal. In 5 zile e curierul la usa.

    RăspundețiȘtergere

Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.